Make your own free website on Tripod.com
 
Pendaftaran ahli seumur hidup
Cara Mendapatkan harga paling murah
ahli terdekat dikawasan anda
Strategi membaca untuk anak anda
pengalaman mereka yg telah menggunakan produk tersebut
Pesanan produk melalui internet
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Soalan Bimbingan
selesaikan masalah anda
Produk terbaru yang
berada dalam pasaran
sekarang ialah:-
ALPAN
ubat sakit kepala dan deman-mudah dibawa
BIO - LAC
ASMAKUR TABS
ubat batuk tablets-mudah dibawa kemana sahaja
MAILA
perangsang mendatangkan haid
DIAFOOD TABS
Jika anda mendaftar, Anda akan diberi satu laman web atas nama anda.
cth
http://eraedar.og.kg/suhaimi
untuk memperkenalkan kepada kawan downline anda, Juga akan dimasukkan alamat dimana anda berada.
LINK
Minyak Pelincir
untuk pelbagai kenderaan 
BelinaShopcare
 
SET LENGKAP SALINDAH

SALINDAH 
(Ceraian)
  • B1
  • B2 
  • B3 
  • B4 
  • B5
  • B6
  • L7 
  • L8 
  • L9 
  • L10 
  • L11
  • L12
  • SALINDAH
    EXAMO
    Testimoni pertama
    Testimoni kedua
    Testimoni ketiga
    Testimoni keempat
    Testimoni kelima
    Testimoni pertama
    Testimoni kedua
    Testimoni ketiga
    Testimoni keempat
    Testimoni kelima

    Produk ini telah terkenal keselamatannya dan keberkesanannya. Antara pengguna yang berpuashati :
    Puan Salbiah

    Saya adalah salah seorang pengguna Salindah ini dan anak saya yang ke tiga baru berusia 3 bulan lebih.  Dari pengalaman saya ini, produk ini amat sesuailah dengan saya. Walaupun setelah mengandung 7 bulan, saya baru menggunakan produk ini (baru dapat tahu), saya dapat rasakan perbezaannya semasa mengandungkan anak pertama dan kedua  (kini 2 ½ tahun dan 1 ½ tahun).  Antara perbezaannya ialah :

    1 - Kurang merasa letih dan lesu, sentiasa ceria. (semasa mengandung dan selepas bersalin)
    2 - Tidak kena "cramp"
    3 - Anak tidak kena sakit kuning
    4 - Anak tidak meragam, lebih cergas.
    5 - Senang bersalin. (Berat anak saya ialah 3.85 kg dan bersalin normal - alhamdullilah)

    Tentang anak putih melepak tu bergantung pada gennya lah, kebetulan saja anak saya keluar putih dan gebu (tembam).
     

    Puan Wan Samihah Wan Ahmad

    Makcik husband saya menggunakan product ni dari awal pregnant hinggalah lepas bersalin. Dari apa yang dia beritahu ianya memang OK, sehingga rasa sakit bersalin tu kurang lah berbanding dengan 3 orang anak yang kesebelumnya. Bayangkan, pintu rahim dah terbuka 5 cm pun dia cakap dia OK je...tak rasa apa-apa pun.
     

    Puan Khasiba Taib

    Saya ada menggunakan product ni sewaktu mengandungkan anak ke tiga. Alhamdulillah...pada saya kesannya seperti :

    1 - ia mengurangkan keletihan badan semasa mengandung.
    2 - waktu nak bersalin mengambil masa yang cepat.
    3 - kulit anak sederhana cerah dan kurang ditumbuhi ruam.
     

    Encik Norsham Yunos

    Isteri saya ada menggunakan salindah nie sejak umur kandungan 3 bulan lagi (anak pertama). Nampaknya alhamdullilah isteri saya bersalin pun mudah. Tentang anak putih melepak tu bergantung pada gennya lah, jika emak bapak nya putih maka anaknya pun putihlah, kalau kelabu maka kelabulah......
     

    reazal@teliti.com

    Setakat ini produk ini tidak memberikan sebarang masalah malah membantu ibu-ibu untuk bersalin terutamanya sewaktu tiba masa untuk bersalin dan seawal masa selepas bersalin.  Pasti anda akan rasa perbezaannya bila mencuba produk ini. Sebab isteri saya sendiri yang menyatakan perbezaan yang dialaminya.
     

    Puan Noormala Che Noor, Keramat Wangsa, KL

    Saya adalah bekas pengguna SALINDAH dan ingin mengucapkan ribuan terima kasih dan tahniah di atas kejayaan produk ini. Saya telah selamat melahirkan seorang anak perempuan (3.8kg) yang sihat walafiat dan kini berusia 4 bulan. Dari pemerhatian saya, anak saya ini kuat daya tahanan diri dan punya tulang yang kuat. Kali pertama anak saya meniarap sewaktu berusia 1 bulan. Dan kini telah menunjuk tanda-tanda pertumbuhan gigi. Saya menggalakkan bakal-bakal ibu untuk mengguna produk ini. Saya juga insyallah akan mengguna SALINDAH untuk zuriat saya yang seterusnya. 
     
     

    Encik Hamizat Harun

    Assalamualaikum wbt.

    Isteri saya ada menggunakan salindah nie sejak umur kandungan 3 bulan lagi (anak ketiga). Nampaknya alhamdullilah isteri saya bersalin pun mudah. Seperti yang kita tahu segalanya dari Allah, namun jika tidak berusaha mana akan dapat hasilnya. Jadi jika sekiranya isteri saya mengandung lagi, insyaallah pasti saya akan memberi isteri saya "Salindah" ini. 

    Saranan saya kepada bakal ibubapa atau yang belum pernah mencubanya, agar mencuba akan produk berjenama "SALINDAH". Di sini saya juga ingin memberikan pendapat saya, kenyataan sakit bersalin itu sememangnya sakit. Sebab itulah Allah s.w.t berfirman "Syahid" bagi kaum ibu yang bersalin untuk melahirkan anak itu jika mereka-mereka ini meninggal dunia. Jadi sebagai kaum bapa, kita pun tidak boleh pun mengurangkan kesakitan yang di alami oleh kaum ibu. Tetapi, Insyaallah dengan produk salindah ini sekurang-kurangnya kita berusaha mengurangkan sedikit bebanan kesakitan kaum ibu itu. Insyaallah.

    Pengalaman Bersalin Adalah  Paling indah .....
    Made by roslimn


    Sila hubungi  : ROSLI 
    Mail : roslimn@hotmail.com
    No . Telefon : 013-3443667
    No ahli : 055102
    Cara membuat pembayaran sila klik sini
     
     
     
    Cara Pesanan Magic kira

    Jika anda mendaftar sebagai ahli ,anda akan mendapat harga ahli seperti:.
    Kos pendaftaran adalah .............RM50.00
    Nilai set lengkap  bagi ahli ialah  RM 300.00
    Jadi nilai sebenar ialah ...............RM350.00
    maka anda telah beruntung dari nilai sebenar  sebanyak RM 20.00.
     Bagi penghantaran melalui pos dikenakan change bernilai Rm10.00